-
A kosár üres!
Cikk IV. – Fizetési feltételek
4.1 Az e-shopon keresztül megrendelt termékeket csak a következő pontok szerint lehet téríteni:
· előzetes fizetéssel az előlegszámla szerint – átutalással az eladó számlájára,
·
· postai úton (Szlovák vagy Cseh)
4.2 Abban az esetben, ha a megrendelő „megrendelésre“ való terméket, illetve különleges követelések szerint gyártott árut, vagy méretre szabott terméket rendelt, az eladó fel van hatalmazva az előlegszámla terítésének megkövetelésére a vevőtől, a megrendelés kézhezvétele előtt. Ez abban az esetben is érvényes, ha a vevő nagyobb mennyiségben vásárolt e-shopunkról. Ebben a helyzetben a vevő a megrendelés elküldésekor fel lesz szóllítva az eladó álltal, hogy terítse meg az előlegszámlát.
4.3 Az eladó adhat a vevőnek kedvezményt a hűségpontjai alapján, amiket a vevő minden vásárlásnál automatikusan megkap. A hűségpontok alkalmazásának részletesebb feltételei az eladó weboldalán találhatók.
Cikk V. – Szállítási feltételek
5.1 Az eladó köteles 30 napon belül, a megrendelés létrehozása után, kézbesíteni a vevőnek a megrendelést, kivéve, ha nem egyeztek meg maáshogy, illetve a termék mellett nem volt hosszább várakozási idő feltüntetve.
5.2 Ha a termék raktáron van, a kapacitások szerint a lehető legrövidebb idő alatt fel lesz adva a vevőnek.
5.3 Ha a megrendelésben több termék és szolgaltatás van, és a megrendelés egyik része nincs készleten, az eladó köteles haladéktalanul értesíteni a vevőt, a vevő pedig beleegyezhet a későbbi kiszállításba, illetve visszavonhatja megrendelését.
5.4 A vevő az áruval együtt megkapja a szerződést is (adó okmány)
5.5 Az árubeszerzés helye az a hely, ahova az árut kiszállítják (kivéve, ha a megrendelésben nincs másként feltüntetve).
5.6 Abban az esetben, ha a vevő a futárszolgálatot válaszotta, az eladó köteles biztosítani a Szlovák vagy a Cseh postán keresztül a kiszállítást. Az áru kiszállításának időpontját a Szlovák Posta szabályozza (általában Szlovákiában 24 órán belül).
5.7 A vevő köteles az áru átvételénél leellenőrizni a megrendelést.
5.8 Ha a vevő észrevesz a termék csomagolásán bármilyen mechanikai károsodást, köteles a fuvarozó jelenlétében feljegyzést írni a kárról. A vevő a kárral kapcsolatos információkat beírhatja a szállítólevélbe, illetve készíthet, együtt a fuvarozóval, egy kártérítési lapot. A kiállított feljegyzés alapján ki lesz szállítva a vevőnek az új termék, vagy adekvát engedményt kap az árura a reklamációs szabályzathoz híven.
5.9 Ha a vásárlónak káros terméket szállítanak ki a vevőnek joga van visszavonni a szerződést.