Ez az oldal “sütiket” használ annak érdekében, hogy szolgáltatásaink minőségesebbek legyenek. A weboldal használatával egyet ért a “sütik” használatával és szabályaival.

Üzleti feltételek


Az internetes áruház általános üzleti feltételei (tovább csak e-shop)


a távolsági szerződések megkötéséhez elektronikus üzleteken keresztül

 

I. Cikk – Általános rendelkezések és fogalommeghatározások

1. 1    Az e-shopon keresztül azok a fiziaki és jogi személyek vásárolhatnak, akik betartják az Általános Üzleti Feltételek-et.

1.2     Az e-shop (www.koolform.hu) eladója és az üzemeltetője (tovább csak „eladó“ vagy „üzemetlető“ – az Általános üzleti feltételek céljaival és a kötelezettségek kialakulásával kapcsolatosan mindkét alak teljesen egynrangú) Viera Kováčiková, Jaseňová, 010 07 Zsolna, IČO:51669706, DIČ:1045931315, a Zsolnai Körzeti hivatal kereskedelmi nyilvántartásában bejegyzett cégszám alapján.

1.3     Az oldal látogatója minden olyan személy, amely ellátogat az üzemeltető weboldalára (tovább csak „látogató“).

1.4     Vásárlóként azok a fizikai, illetve jogi személyek vannak feltüntetve, melyek kitöltötték és elküldték a megrendelésüket az eladó weboldalán keresztül, és visszajelzést kaptak a megrendelés elfogadásával kapcsolatosan, vagy előre kfizették a vételi árat.   

1.5     Abban az esetben, ha a vevő nem fogyasztó, és nem vállalkozóként vásárol a szerződési kapcsolatokra a 513/1991-es törvény érvényes, mely be van jegyezve a Törvénykönyvbe.

1.6     A megrendelés tárgya (tovább csak „termék“) minden olyan termék, mely megtalálható az e-shop weboldalán. 

 

Cikk II. – Ár

2.1     Az összes megjelenített termékünk ára végleges. Az eladó nem ÁFA fizető.

2.2     Az e-shop oldalán felsorolt termékek ára az az ár, mely a megrendelés létrehozásakor lép érvénybe.

2.3     A megrendelés teljes ára az összes megrendelt termékre vonatkozik, beleértve az utiköltséget. Az utiköltség a vásárló megrendelésének mennyiségétől függ, illetve attól, milyenek a termék méretei, tömege és hogy a vásárló melyik szállítási módot választja. Az utiköltség a megrendelés feldolgozásakor lesz kiszámolva.

2.4    Az összes tőzsdei ár csak addig érvényes, amíg a készlet tart, kivéve, ha az adott terméken nincs külön feltüntetve másképp. Az eladó köteles értesíteni a vevőt arról, ha az akciós termék már a megrendeléskor nincs raktáron, ami miatt az üzlet nem tudja elküldeni a terméket a vevőnek. Ez felhatalmazza a vevőt arra, hogy törölje megrendelését.

 

 

 

Cikk III. – Megrendelés

3.1      A megrendelés akkor jön létre, ha a vevő kiválasztja kívánt termékét, kitölti a megrendelőlapot és megerősíti ezt a folyamatot az e-shopon. A korrekt megrendelésigazolás érdekében ki kell tölteni minden kért adatot, továbbá ki kell választani a szállítási lehetőséget, illetve a fizetési lehetőséget. A megrendelés kézhezvétele kapcsán e-mailen keresztül küldjük vásárlóinknak a szükséges információkat, melyek automatikusan kigenerálódnak e-shopunkon a megerendelés elküldésekor.

3.2     A vevő a megrendelés elküldésével bizonyítja, hogy egyetért a termék árával és ezzel a megrendelés kötelezővé válik a vevő számára.

3.3     A megrendelés megerősítésével automatikusan létrejön az adásvételi szerződés, melyet csak az eladó és a vevő közös megegyezése után lehet megváltoztatni, törölni, illetve kiegészíteni, kivéve, ha a jogiszabály nem rendelkezik másként. 

3.4     A megrendelés elküldésével a vevő kötelezi magát a megrendelt termékek teljes terítéséhez. 

3.5      A vevő egyetért a számla vagy az előlegszámla létrehozásával, melyet a megadott e-mail címre küldjük el. 


Cikk IV. – Fizetési feltételek

4.1      Az e-shopon keresztül megrendelt termékeket csak a következő pontok szerint lehet téríteni:

·

·         előzetes fizetéssel az előlegszámla szerint – átutalással az eladó számlájára,  

·        postai úton (Szlovák vagy Cseh)

4.2      Abban az esetben, ha a megrendelő „megrendelésre“ való terméket, illetve különleges követelések szerint gyártott árut, vagy méretre szabott terméket rendelt, az eladó fel van hatalmazva az előlegszámla terítésének megkövetelésére a vevőtől, a megrendelés kézhezvétele előtt. Ez abban az esetben is érvényes, ha a vevő nagyobb mennyiségben vásárolt e-shopunkról. Ebben a helyzetben a vevő a megrendelés elküldésekor fel lesz szóllítva az eladó álltal, hogy terítse meg az előlegszámlát.

4.3    Az eladó adhat a vevőnek kedvezményt a hűségpontjai alapján, amiket a vevő minden vásárlásnál automatikusan megkap. A hűségpontok alkalmazásának részletesebb feltételei az eladó weboldalán találhatók.

 


Cikk V. – Szállítási feltételek

5.1     Az eladó köteles 30 napon belül, a megrendelés létrehozása után, kézbesíteni a vevőnek a megrendelést, kivéve, ha nem egyeztek meg maáshogy, illetve a termék mellett nem volt hosszább várakozási idő feltüntetve. 

5.2    Ha a termék raktáron van, a kapacitások szerint a lehető legrövidebb idő alatt fel lesz adva a vevőnek.

5.3     Ha a megrendelésben több termék és szolgaltatás van, és a megrendelés egyik része nincs készleten, az eladó köteles haladéktalanul értesíteni a vevőt, a vevő pedig beleegyezhet a későbbi kiszállításba, illetve visszavonhatja megrendelését.

5.4      A vevő az áruval együtt megkapja a szerződést is (adó okmány)

5.5      Az árubeszerzés helye az a hely, ahova az árut kiszállítják (kivéve, ha a megrendelésben nincs másként feltüntetve).

5.6    Abban az esetben, ha a vevő a futárszolgálatot válaszotta, az eladó köteles biztosítani a Szlovák vagy a Cseh postán keresztül a kiszállítást. Az áru kiszállításának időpontját a Szlovák Posta szabályozza (általában Szlovákiában 24 órán belül).

5.7      A vevő köteles az áru átvételénél leellenőrizni a megrendelést.

5.8     Ha a vevő észrevesz a termék csomagolásán bármilyen mechanikai károsodást, köteles a fuvarozó jelenlétében feljegyzést írni a kárról. A vevő a kárral kapcsolatos információkat beírhatja a szállítólevélbe, illetve készíthet, együtt a fuvarozóval, egy kártérítési lapot. A kiállított feljegyzés alapján ki lesz szállítva a vevőnek az új termék, vagy adekvát engedményt kap az árura a reklamációs szabályzathoz híven.

5.9     Ha a vásárlónak káros terméket szállítanak ki a vevőnek joga van visszavonni a szerződést.

Cikk VI. – Jótállási idő

6.1     A jótállási feltételek a Polgári Törvénykönyv 40/1964-es pontja szerint működnek. Az új termékre vonatkozó jótállás alapvető időtartama 24 hónap, ami a termék átvételéneél lép érvénybe. A jótállás nem érvényes azokra a károkra, melyeket az eladó nem tud befolyásolni (1.5, 1.6 és 1.7-es pontok)

6.2      A 24 hónapnál hosszabb kiterjesztett garancia különleges feltételekhez van kötve. A 7 éves kiterjesztett garancia csak a dombornyomási formákra vonatkozik. A forma fogói nem tartoznak a garancia alá. A kiterjesztett garanciához hozzátartozik egy külön jótállási papír. Abban az esetben, ha a kiterjesztett garanciával rendelkező termékhez nincs külön jótállási papír, jótállásként az ado okmány használható. 

6.3      Ha a vevő nem fogyasztó (Cikk 1, 1.5-ös pont), a vállalkozási célokra megrendelt termékekre vonatkozó jótállás 12 hónap.

 

Cikk VII

Tulajdonjog átruházása

7.1      A tulajdonjogot az eladó akkor adja át a vevőnek, ha a vevő kifizeti a szerződésben összefoglalt termékek teljes árát.

7.2      Azon áruk vagy szolgáltatások, melyek még az eladó tulajdonjoga alá tartoznak, nem reklamálhatók a vevő oldaláról teljesen addig, míg nem lesz megtérítve a termékek teljes ára.

 

 

 Cikk VIII.

 Vásárlási szerződés törlése

8.1   A megrendelt áruk vagy szolgáltatások törlésére a vevőnek csak addig van joga fizettség nélkül, míg az áru nincs kiszállítva. A megrendelés törlését írásban kell elküldeni e-mailben a megadott címre (jozefkool5@gmail.com) rögtön akkor, mikor a vevő megkapja a megrendelést megerősítő e-mailt, illetve törölheti telefonon keresztül is ezen a telefonszámon: +421940862020.

 

8.2     A megrendelés törlésénél a vevő köteles felmutatni a megrendelési számot vagy a személyes adatait.

8.3     Abban az esetben, ha a megrendelés legkésőbb egy nappal a kiszállítás előtt térítve volt az eladó számlájára és az eladónak nem kell térítenie a kiszállításhoz kapcsolódó költségeket, a vevőnek az adott összeget 14 napon belül visszaküldjük az ő álltal megadott bankszámlára (szükség van a bank nevére, bankszámlára és a bank számára), kivéve, ha az eladó és a vevő nem egyeznek meg másként.

8.4      Ha a vevő nem fogyasztó (cikk 1, 1.4-es pont), nincs joga visszalépni a szerződéstől fizettség nélkól. Ebben az esetben a vevő visszaküldi az árut az eladóval kötött előzetes megállapodás után . Az árunak sértetlen állapotban kell lennie, illetve használatlannak, az eredeti csomagolásban becsomagolva. Törlés esetén a vevő az áru értékesítési árának 20 százalékát terheli. Ha a vevő szeretné az árut másikra csereléni, a lemondási díj a termék árának 5 százalékára csökkenthető.

 

Cikk IX.

 A fogyasztó áruvisszaküldési jogai és a fogyasztó tájékoztatása

9.1     A fogyasztó áruvisszaküldési joga (§7 6. bekezdés, a) - l) törvény, sz. 102/2014. törvénygyüjtemény) megszűnik, ha személyreszabott termékekről van szó.

9.2     A fogyasztó csak akkor küldheti vissza az árut, ha az eladóval megegyezett, az pedig egyetértett. Az áru visszaküldéséhez elengedetlen féltetel a kétoldalú megállapodásba való belépés írásos példánya.

 

 Cikk X.

 A felek jogi és szerzői kötelezettségei

10.1    A szerződő felek a vevő és az eladó.

10.2   A vevő köteles:

·         átvenni a megrendelt árut,

·         kifizetni az eladónak a termék árát, beleértve az utiköltséget is,

·         leellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, illetve magát a terméket az átvételnél.

10.3    Az eladó köteles:

·         kézbesíteni az árut a kívánt minőségben, mennyiségben és a megegyezett ár szerint,

·         az áruval együtt elküldeni a vevőnek minden kellő dokumentumot, mint például a számlát vagy a használati utasítást.

 

Cikk XI.

Adatvédelmi irányelvek

11.1   A személyes adatok feldolgozása a 122/2013-as törvény szerint jön létre, melyet az Európai Tanács és az Európai parlament hagyott jóvá (tovább csak GDPR). Az általános üzleti feltételeknek híven az a személy minősül „érintett személynek“, melynek adatai nálunk vannak feldolgozva.

11.2    Az üzemeltető kijelenti, hogy az érintett személyek személyes adatainak feldolgozásához nem fogja felhasználni az automatizált eszközökön keresztül való feldolgozást, sem a profilozást (sz. 22, 1 és 4 bekezdés, GDPR).

11.3    Az üzemeltető köteles védeni a vásárló személyes adatait az őket nem megillető személyekkel szemben. Az üzemeltető kötelezettségeihez továbba hozzátartozik az is, hogy haladéktalanul értesítse a vevőt, ha a személyes adatai kiszivárognának, illetve értesítenie kell az erre szakosodott hatóságokat is, legkevesebb mint 72 órán belül.

11.4    Ha az érintett személy úgy gondolja, hogy az eladó helytelenül járt el a személyes adatai feldolgozásánál, joga van arra, hogy ellenőriztesse a folyamatot az erre szakosodott hatóságokkal (www.dataprotection.gov.sk).

11.5    Ha a weboldal látogatója önként beleegyezett a személyes adatai feldolgozásával (külön helyen kipipálva), akkor önként beleegyezett abba, hogy a megadott e-mail címre információkat kapjon, illetve hívni lehessen telefonon vagy elérhető legyen postán keresztül is.

11.6    Az érintett személy bármikor visszavonhatja beleegyezését a személyes adatai feldolgoaásával kapcsán úgy, hogy postán vagy e-mailen keresztül elküldi az erre külön létrehozott iratot (a személyes adatok feldolgozásának visszavonása).

11.7   Az érintett személy továbbá kihasználhatja jogait és felszóllíthatja az üzemeltetőt, hogy ingyen informálódhasson személyes adatai feldolgozásáról, illetve törléséről vagy átviteléről.

11.8     Az üzemeltető, weboldalának minőségét a cookies segítségével kezeli. A fájlokat arra használja, hogy emlékezzen a bejelentkezett felhasználókra és az ő beállításaikra, illetve statisztikai szempontból is nagyon hasznos, mivel segít betekinteni a webold látogatójának beálításaiba, amivel segít kényelmesebbé tenni a weboldalon való keresgélést. A cookies adatai nincsennek felhasználva az üzemeltető marketinges céljaira. A cookies ellenőrzését, illetve több információt a cookies adatokról a www.aboutcookies.org oldalon nézhet meg. Minden cookies adat, melyet számítógépe elraktározott, törölhető és a nem kívánt letöltéseket is meg lehet állítani.

 

 11.9    Weboldalunk látogatója saját érdekében olvassa el a tájékoztatást a harmadik fél által használt cookiesról, ugyanis ezekre az oldal üzemeltetője nincs hatással. A legtöbb böngésző automatikusan elfogadja a cookiest. Amennyiben a felhasználó nem kívánja használni a cookiest, azokat törölheti vagy letilthatja. A sütik elutasítását követően továbbra is elérhetők az oldal alapfunkciói, beleértve a regisztrációt, azonban az üzemeltető egyes – a harmadik fél hozzájárulásával működő – weboldalai esetében (például egy YouTube-ról telepített videó, Facebook, vagy Google AdSense hirdetés, stb.) fennáll a helytelen működés lehetősége. Az ilyen tartalom vagy összeköttetés, vagy bármilyen más harmadik fél által működtetett tartalom a harmadik fél sütijeit tartalmazhatja. A látogató a böngésző beállításaiban letilthatja vagy elutasíthatja a sütiket. A további tundivalókat keresse a böngésző súgójában.

 

 Cikk XII.

 Alternatív vitarendezés

12.1    Az eladó az 1. 102/2014 figyasztóvédelemmel kapcsolatos törvény szerint és a 391/2015 az alternatív vitarendezési törvény szerint, febrár 1-jei hatállyal értesíti a vevőt (fogyasztót), hogy abban az esetben, ha nem elégedett a reklamáció kivitelezésével, vagy úgy gondolja, hogy az eladó megsértette a jogait, fel van hatalmazva arra, hogy kártérítést kérjen postán vagy e-mailen keresztül a követkető e-mail címre: jozefkool5@gmail.com

12.2    Ha az eladó válasza a korrekció kérelmével kapcsolatban negatív, illetve az eladó nem válaszol 30 napon belül, a vevőnek (fogyasztónak) joga van javaslatot tenni a vitarendezési szerzvezetnél (ARS) a 391/2015-ös törvény szerint.

12.3     A vevő (fogyasztó) panaszt tehet egy alternatív platform segítségével is (online vitarendezés – RSO), mely elérhető online is a következő weboldalon: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

12.4   Az alternatív vitarendezést (ARS) kizárólag a vevő veheti igénybe. Az alternatív vitarendezés csak a vevőt (fogyasztót) és az eladót érinti, és csak a távszerződések megkötésénél. Az alternatív vitarendezés nem érinti azt a helyzetet, amikor a vita összege alacsonyabb, mint 20 EUR. A vita indítója csupán 5 EUR + ÁFA értékben kérelmezhet a fogyasztótól.

 

Cikk XIII.

Végleges rendelkezések

13.1    Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket a vevő előzetes értesítése nélkül megváltoztassa. Az Általános Üzleti Feltételek vagy az Általános Szerződési Feltételek módosítása esetén a teljes vásárlási folyamatot az Általános Szerződési Feltételek szabályozzák, amelyek a vevő megbízásakor léptek érvénybe, és elérhetők az eladó weboldalán.

13.2    Ezen általános szerződési feltételek szerves részét képezik a reklamációs feltételek is.

13.3    A megrendelés elküldésével a vevő bizonyítja, hogy elolvasta az Általános üzelti feltéleket, illetve a reklamációs feltételeket és egyetért velük.

13.4    Ezek az Általános üzleti feltételek és a reklamációs feltételek megtalálhatók az e-shopunk weboldalán.

13.5    Az Európai parlament és az Euróopai tanács rendelet szerinti, hátorokon átnyúló szerződéses kapcsolatok kezelésére A szerződéses kötelezettségekről szóló 2008 június 17-i 593/2008 törvényről a szerződő felek döntenek a szlovák döntő jogok szerint.

13.6   Ezen ÁLtalános szerződési feltételekben, illetve elválaszthatatlan részeiben (mellékleteiben) szereplő független az erre vonatkozó rendelkezések szabályozzák a következő törvények szerint: sz. 40/1964 Zb, sz. 513/1991 Z.z., sz. 108/2000 Z.z., sz. 22/2004 Z.z., sz. 250/2007 Z.z., sz. 122/2013 Z.z., sz. 102/2014 Z.z., sz. 391/2015

13.7   Abban az esetben, hogy bármelyik elrendelés érvénytelen, vagy azzá válik a többi mindig sértetlen marad. Az érvénytelen elrendelés helyére olyan elrendelés kerül, mely megfelel a jogi szabályzatnak és a legjobban helyettesíteni tudja az érvénytelen elrendelést.

13.8    Ezek az Általános üzleti feltételek, beleértve az összes elválaszthatatlan dokumentumot, 2018, Januar elsejével lépnek érvénybe.

 


Felügyeleti hatóság
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie v Žiline

Predmestská 71

P. O. Box B - 89

011 79 Žilina 1  

tel. č. : 041/ 7632 130; 041/7632 139


Eladó:
Viera Kováčiková

Jaseňová 3217/19

Žilina 010 07

IČO:51669706

DIČ:105937315

zapísaný v Živnostenskom registri Okresného úradu Žilina, číslo živnostenského registra:  580-62568

Mobil: +421940862020

E-mail: jozefkool5@gmail.com

Bankon keresztüli kapcsolat:

Számlára utalás (csak Csehország keretein belül) az adott számlaszámra: IBAN:SK3931000000003260329818

 

Az internetes oldal reklamációs feltételei (e-shop)

1.1      Csak az a termék reklamálható, amely az eladótól volt megvéve és a vevő tulajdonában áll.

1.2       Abban az esetben, ha a tulajdonjog még nem ment át az eladóról a vevőre, a vevő, a jogszabályoknak megfelelően, csak akkor reklamálhatja termékét, ha a tulajdonjog teljesen az övé. Mindezt a következő törvények szerint viheti véghez: § 151, Polgári törvénykönyv.

1.3     A vevő köteles rögtön a hiba észrevétele után reklamálni a terméket.

1.4      Azon hibák esetében, melyek nem észlelhetők az áru átvételekor, rögtön a kibontás után reklamálni kell (cikk 5, 5.8-as pont)

1.5     A hibákért való felelősség nem vonatkozik az alábbi használatból eredő hibákra:

·         a hibát a vevő okozta,

·         a termék olyan feltételekben való használata, melyek kárósítják azt,

·         a termék ápolásának és karbantartásának elhanyagolása,

·         a termék túlterhelése.

1.6     A természeti katasztrófákból adódó hibák szintén ki vannak zárva a hibákért való felelősség alól.

1.7    A hibákért való felelősség nem terjed ki a termékek használatából adódó hibákért. A termék élettartamát tehát nem lehet hibaként kezelni, illetve nem lehet reklamálni.

1.8    Ha létezik egy hivatalos autorizált szerviz, mely fel van hatalmazva a termékek javításával, a vevőnek joga van felkérni őket terméket megjavítására a jótállási időszakon belül. Abban az esetben, ha a hiba javítása nem megoldható így, a javítást az eladónak kell biztosítania.

1.9    A reklamált árut az eladó vagy az autorizált szerviz címére kell elküldeni. A terméket megfelelően be kell csomagolni, hogy a szállítás alatt ne sérüljön, illetve ajánljuk, hogy az áru biztosított vagy ajánlott elemként küldje el. Az áruhoz szükséges hozzácsatolni egy reklamációs formulár tis, illetve a vételi szerződést. A reklamációt kizárólag postán vagy személyesen lehet eljuttatni az eladóhoz (nem e-mailben)!

1.10   Az eladó megerősíti a reklamáció átvételét és a vevőnek ezt írásos formában igazolja. A reklamáció azon a napon lép érvénybe, amikor az eladó átveszi. Ha a reklamációt nem lehetséges azonnal kézbesíteni, elengedhető a pár nap, de fel kell mutatni egy nyilatkozatot a kézbesítés idejének elcsúszási okáról. A reklamációra való visszaigazolás postán keresztül lesz kézbesítve.

 

1.11   Az eladó köteles a vevőnek azonnali hatállyal elmondani, hogy fogja intézni a reklamációt. Ha a helyzet komplikált, maximum három napon belül. A megindokolt helyzetekben, főleg akkor, ha a terméket szükséges technikai szempontból is átnézni, megengedett a 30 nap a reklamáció kézbevétele után. A panaszkezelés módjának meghatározása után az eladó azonnal leadja a követelést, ez esetben az indokolt panasz később visszaigényelhető. Az igény viszont nem lehet hosszabb, mint a követelés napjától számított 30 nap. A követelés rendezésének 30 napos határideje után a vevőnek joga van visszavonni a vásárlási szerződést és joga van kártérítést kérni, illetve cserét igényelni.

 

Ezek a reklamációs feltételek az Általános üzleti feltételekhez tartoznak.